"Hundväska"

Yeah

Trådstartare
Om ganska precis två veckor får jag hem mitt nytillskott. Han kommer följa med mig på jobbet under dagarna, men en gång i veckan kommer han istället vara hos min mamma.

Hon i sin tur använder kryckor, och skulle därför vilja ha en smidig hundväska att kunna ha valpen i när hon går en längre promenad med min stora jycke.
En axelremsväska fungerar inte, utan något ryggsäcksliknande eller allra helst någonting att kunna ha på magen är vad som gäller.

Personligen har jag aldrig sett någonting sådant, men då har jag förvisso aldrig varit på jakt efter en "hundväska" heller.

Så kära bukare, någon som kan hjälpa mig med mitt problem?

Sv: "Hundväska"

en vanlig ryggsäck med ex en handduk i borde väl funka om inte valpen är alltför stor/liten

Tackar. :bow:
Hittade en på fyrbent.se som såg riktigt trevlig och framförallt stabil ut, dessutom något mindre än övriga jag hittat - vilket såklart är en fördel.
Det är ju ingen stor grabb jag får hem. ;) :D

Jag vet faktiskt inte vad han väger nu, men det är inte särskilt mycket. :p

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 031
Senast: Liran
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 758
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 898
Senast: Tofs
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024