Alla utom en eller två av mina är såna, mer eller mindre. Tror det är vallhundsmentaliteten? Det gör att man tycker att andra hundar är nästan lite korkadeTonto är också sådär. Lite väl mänskligt ibland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla utom en eller två av mina är såna, mer eller mindre. Tror det är vallhundsmentaliteten? Det gör att man tycker att andra hundar är nästan lite korkadeTonto är också sådär. Lite väl mänskligt ibland.
Kan säga att det är en väldigt kontrast att leva med en retriever och en vallhundAlla utom en eller två av mina är såna, mer eller mindre. Tror det är vallhundsmentaliteten? Det gör att man tycker att andra hundar är nästan lite korkade
Alla utom en eller två av mina är såna, mer eller mindre. Tror det är vallhundsmentaliteten? Det gör att man tycker att andra hundar är nästan lite korkade
Ja, jag kommer få hem en valp om 23 dagar! Räknade fel, kanske för att jag vill att det ska vara kortare tid kvar@Fisherling har du bokat valp nu? Det har jag missat, vad blev det för något? Har föräldrarna några meriter? Färg? Ja, alltså berätta allt nu!!?? Har du nån bild än?
@Tonto Mamma brukar alltid reta mig för att jag pratar så mycket med Tinja, "tror du hon kan svenska eller?" Men det kan hon ju typ
Morsan har börjat "prata runt" allt som har med hundarna att göra. Säger tex "är det dags för det där som börjar på m?" när hon vill fråga om jag ska mata dem osv Allt detta för att vi båda upplever att Aysu förstår lite väl mycket annars. Problemet är bara att hon nu förstår även morsans prat som inte är tänkt att förstås (och nej, det gäller inte bara mat, men det var det lättaste exemplet att ta)
Hahaha, ja det vore något detNi får väl börja prata Engelska. En klassiker de flesta föräldrar har dragit till med inför små öron
Hahaha, ja det vore något det
@Red_Chili ni får börja springa runt med vars en krittavla och en pkt kritor i fickanEller skriv lappar..
@Red_Chili ni får börja springa runt med vars en krittavla och en pkt kritor i fickan
Ebrah förstod sig inte på sin födelsedagspresent Hon fick en råtta. En riktig som var tänkt till reptilmat alltså. Inte sjutton ville varken hon eller Aysu ha. De nosade, nosade, gick runt, nosade... Ebrah petade lite på sin. Jag sprättade även upp råttorna lite för att visa att det fanns mat där under pälsen, men inte heller det fungerade... Nåja. Får testa igen vid annat tillfälle...
Måste fråga - är snusnäsduken ett halsband eller en "riktig" som du bara knutit runt hennes hals?Vi tog tåget upp till Ljungaverk idag.
Tinja åker självklart på sätet (med skydd)
Visa bifogad fil 16645
Just nu sitter jag och hejar på en vän som tävlar SM i agility!
Åh tack! Det är bara en vanlig snusnäsduk som jag har på henne när vi vistas i stan och så. Hon tenderar att vara så kamouflerad i stadsmiljö att folk går in i henne eller trampar på henne, men med den rosa snusnäsduken verkar folk lägga märke till henne lättareMåste fråga - är snusnäsduken ett halsband eller en "riktig" som du bara knutit runt hennes hals?
Det är så snyggt!
Naw hur kan folk gå miste om den sötnosen???Åh tack! Det är bara en vanlig snusnäsduk som jag har på henne när vi vistas i stan och så. Hon tenderar att vara så kamouflerad i stadsmiljö att folk går in i henne eller trampar på henne, men med den rosa snusnäsduken verkar folk lägga märke till henne lättare
Hon är förvånansvärt osynlig i förvånansvärt många situationerNaw hur kan folk gå miste om den sötnosen???
Jag smet in på glitter efter jobbet och köpte en också till hunden och en till mig själv (fast i annan färg)!