Vad duktiga ni är!
Tack!
Jag har tur med en begåvad hund, men nu känns det som att vi faktiskt börjar teama ihop oss väl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad duktiga ni är!
Ni skulle kunna testa att raka under magen och lite upp på bröstet och se hur han mår då? Själv rekommenderar jag att raka i alla fall magen om hunden har icke funktionell päls.Tycker det är fascinerande hur stor skillnad det är på Tinjas vinterpäls och sommarpäls. Är otroligt tacksam över att hon har så funktionell päls; håller sig varm på vintern och sval på sommaren.
Visa bifogad fil 15945
Annat är det med Benji, som sätter tjock päls till sommaren.. Funderar ärligt på att tipsa mamma om att raka honom. Han tycker verkligen det är jobbigt nu
Stort grattis! Det är ju en jättebra placering!9p på station 1 gav 81p och en 31:a plats sv 198 startande hundar
Så missnöjd med min handling på station 1, men så lycklig över min fina hund som verkligen krigat i 29 graders värme idag Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv också, som kunde trycka undan nervositeten på station 2-5 och få en helt okej placering bland otroligt många fina hundar och duktiga förare. Det är ändå bara vår tredje start någonsin, och första officiella!
Så taggad på att fortsätta utvecklas tillsammans med min fina kille
Tack!!Stort grattis! Det är ju en jättebra placering!
Det där med nervositet förstår jag väl.
Kan tipsa mamma om det.Ni skulle kunna testa att raka under magen och lite upp på bröstet och se hur han mår då? Själv rekommenderar jag att raka i alla fall magen om hunden har icke funktionell päls.
Säkert att det inte finns någon tollare i hennes stamtavla?Fågelviskaren Tinja Det är mer regel än undantag att det kommer gäss eller svanar och är nyfikna på vad hon håller på med när hon plaskar i vattnet. Tinja kunde inte bry sig mindre. Finns ju vatten att plaska i!
Det är så skönt att vi bor vid en sjö i den här värmen. Jag har ju börjat powerwalka för att få upp kondisen, så det är guld värt att kunna pausa för att vila samt blöta och vattna hunden.
Edit: Ser nu att hela inlägget läggs in istället för bara videon.. Är inte så nöjd med det
Ganska säker, men man vet ju aldrig Du är inte den första som frågar!Säkert att det inte finns någon tollare i hennes stamtavla?
Aldrig hört! Den måste vara ny va?Nu finns en ny hundras för de som vill ha något litet och gulligt, biewer.
Alltså. De ser ut som typ... yorkshireterrier korsat med papillon, men de ligger i rasgrupp 3 och om de fixar 3e-pris på grytjaktsprov så får de ställas ut i jaktklass
Hon gör ju samma jobb perfekt!Ganska säker, men man vet ju aldrig Du är inte den första som frågar!
kanske ska tipsa nån jägare om de inte får tag i en tollare
En riktig naturbegåvningHon gör ju samma jobb perfekt!
Yep, den är ny. Går man in på skk.se så står det i senaste "nyheten" om att rasen blivit erkänd. Men, det går knappt att hitta någon info om den.Aldrig hört! Den måste vara ny va?
Den där långa pälsen i ett gryt dock ...
Jag undrar vad det är för skillnad på den och en yorkshireterrier - förutom färgen dåYep, den är ny. Går man in på skk.se så står det i senaste "nyheten" om att rasen blivit erkänd. Men, det går knappt att hitta någon info om den.
Höjden på benen? Det ser ut som att biewern är mycket mer högbent?Jag undrar vad det är för skillnad på den och en yorkshireterrier - förutom färgen då
Jag undrar vad det är för skillnad på den och en yorkshireterrier - förutom färgen då
Den är inte ett dugg ny,har funnits i europa i minst 8 år.Nu finns en ny hundras för de som vill ha något litet och gulligt, biewer.
Alltså. De ser ut som typ... yorkshireterrier korsat med papillon, men de ligger i rasgrupp 3 och om de fixar 3e-pris på grytjaktsprov så får de ställas ut i jaktklass
Fast den har inte gått att regga i SKK i 8 år. Det är nytt.Den är inte ett dugg ny,har funnits i europa i minst 8 år.