Hundrastgårdar i göteborg

escodobe

Trådstartare
Man får tydligen inte länka till bloggar. Men snart kommer det bli ännu lättare för hundägare att hitta till hundrastgårdar.

Mer än så vill jag inte avslöja.:D

Sv: Hundrastgårdar i göteborg

Jag väntar med spänning....blev väääldigt nyfiken och intresserad :) :D

Sv: Hundrastgårdar i göteborg

Oj, tack :o

Grattis för artikeln i tidningen, men hemskt underligt att de missade att lägga ut adressen. Har kikat in i bloggen då och då, blev jätteförvånad över att det fanns en rastgård i Lövgärdet. Vet du om den är ny? Jag bodde där (med hund) när jag var yngre.

Jajjamen den är ny. Exakt hur ny den är vet jag dock inte. Ja någon måste ha glömt att tänka när de publicerade artikeln;)
Bilden är tagen där förresten.

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 296
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 788
Senast: monster1
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Stora canvasburar