sockerdricka

Trådstartare
Jag och Cherie vill ha tips på hundnamn! För vi kanske ska skaffa hund till sommaren.. Inte tillsammans men ändå.

Cherie ska ha en Eurasier (De ser ut ungefär såhär: Kanske mamman till eventuell hundvalp voffe En till[/url] och valparna: Pyttesöt ) och det ska ska vara en tik så bara tiknamn som gäller. :D

Jag ska kanske ha en flatcoated retiver (Och de ser ut ungefär såhär, för er som inte vet: Vuxen hund, och valparna: Liiten)
Det kan vara vilka namn som helst :bump:

Iih! Massa med namnförslag vill vi ha!

Sugar :p

Själv ska man ju ha en sån här:
chihuahua.jpg
chihuahua.jpg

:love:

Jatsy, Pila, Wanya, Chilli, Chikorita...
Spike, Chippen, Wilmer, Biztro, Peppe, Flipper, Foxy, Indy....

va roligt att ni ska köpa hund! Här e lite förslag:
Katja, Molly, Diva, Nikita, Wilja, Loka, Yoggi, Nike, Pussel, Fanny.
Kolla in agria.se:s hundsida. Där finns massa namnförslag!

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 063
Senast: Sel
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 296
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 296
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka