Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som har vettig information om hundmässan i sthlm på påskhelgen? Deras egen hemsida är blahablaha. Jag är intresserad av vilka raser som visas vilka dagar och när olika tävlingar startar.
Vet inte vilka tider som de olika utställningarna startar men under lördagen är det grupperna 2,3,4,7,10 som ställs ut och under söndagen är det 1,5,6,8,9.
Vilka olika tider allting startar och vilken tid olika raser går kommer nog inte ut förän PM:t har kommit. Antar att de lägger ut det på hemsidan då också...
Ska dit och ställa en dvärgschnauzer hane p&s i juniorklass. En halvbror till min Leia som har valpar nu så hon har utställningsledigt Denna herre blev iaf NORDJV på Stora Sthlm som var hans första utställning så vi hoppas på att det fortsätter lika bra!
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.