Hundmässan i påsk

Gabbi

Trådstartare
Är det någon som har vettig information om hundmässan i sthlm på påskhelgen? Deras egen hemsida är blahablaha. Jag är intresserad av vilka raser som visas vilka dagar och när olika tävlingar startar.

Sv: Hundmässan i påsk

Vet inte vilka tider som de olika utställningarna startar men under lördagen är det grupperna 2,3,4,7,10 som ställs ut och under söndagen är det 1,5,6,8,9.

Vilka olika tider allting startar och vilken tid olika raser går kommer nog inte ut förän PM:t har kommit. Antar att de lägger ut det på hemsidan då också...

Ska dit och ställa en dvärgschnauzer hane p&s i juniorklass. En halvbror till min Leia som har valpar nu så hon har utställningsledigt :p Denna herre blev iaf NORDJV på Stora Sthlm som var hans första utställning så vi hoppas på att det fortsätter lika bra! :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
642
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 624
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka