Hundmassage

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Ammon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 448
Sv: Hundmassage

hej hej.. Jag kommer att utbilda mig till det nu. Har lite löst nämt det för folk och responsen har varit bra. Många som är intresserade osv. Nu har jag visserligen en kundkrets inom träningsvärlden och de verkar ha förstått det här med att muskler är muskler och att även hundarna kan behöva lite extra. Har själv masserat mina egna hundar endel men känner att det är så viktigt att man vet vad man gör, därav vill jag kunna mer och utbilda mig :) . Sen får vi väl se om det är så många som r intresserade när det väl gäller men de verkar i alla fall lovande.

Japp, dobbisar måste helt klart vara världens bästa hundar!!!:D Så otroligt fina och ståtliga!
Min dobbis är min första hund och det kunde inte bli bättre. Dom passar verkligen till allt. :love:

Det har jag tänkt länge på, men tyvärr finns närmaste hundmassör över 10mil härifrån och jag är lite trög med att åka..

Vi ska börja gå på fysioterapi med hunden nu i vinter och där ingår också massage.

Jag tror du kan få mera kunder om du vänder dej till brukshundsklubbar, jaktföreningar od. Där hittar du folk som har hundar som utsetts för hård ansträngning och som nog skulle må bra av massage!!

Tack för tipset! :bow: Har en moster som jobbar som hundfrisör = jobba från morgon till kväll, mycket kunder. Planer finns på att ha en lokal ihop :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 292
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 788
Senast: monster1
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 074
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka