hundkörkort

L

lenizen

JAg har för mig att det var på tal om det skulle införas men blev det något av det? Eller det kanske redan finns? (Det bara slog mig nu apropå ingenting). Jag tycker det skulle behövas...finns alltför många människor som inte bör ha vovve.. Sen om det skulle vara genomförbart i praktiken?
Ingen aning, men det vore väl värt ett försök?
:confused:

vore en bra idé att inför det....
varför skulle det inte funka...hoppas att dom inför det...skulle vara hårt bra...sett allt för många hundar lida.... :mad:

Finns inte och kommer troligen aldrig att fungera i det praktiska.

Tråkigt men sant.

ungefär det jag misstänkte..

raven. Ja. Det är jag. Fortfarande ;p

jo men ja kolla aldrig namnet va så inne i diskutioner....du vet hur jag blir ibland :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka