hundköpartankar?

E

eeral

visst får man lust att ta hand om de stackars vovvarna?:( att folk inte kan ta ansvar för djuren de köper.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,850631,00.html


NYHETER-02s24-baccardi-944_438.jpg
:love:
 
Sv: hundköpartankar?

Jag vill ha Hades, Zorro, Castro, Alfons, Atlas, Chabo, Rambo, Bary och Bono :love:
 
Sv: hundköpartankar?

Kunde jag så skulle jag ta hand om allihop! Vilka sötnosar :love:

Däremot så HATAR jag människor som vanvårdar sina djur, de borde plågas lika mycket som de plågat sina djur... Jävla idioter!! :mad:
 
Sv: hundköpartankar?

Läste det tidigare, jättehemskt. Jag mailade och erbjöd ett hem faktiskt.
 
Sv: hundköpartankar?

önskar jag också kunde göra det men tyvärr delar inte mina föräldrar min åsikt.
Nån speciell av hundarna du fastnade för?
 
Sv: hundköpartankar?

Aaaw stackars små älsklingar :(. HUR kan man göra så mot dem små oskyldiga liven :cry: :mad:?

Vill ha hem allihopa!
 
Sv: hundköpartankar?

Du får castro om ja får de andra *förhandlingar*
 
Sv: hundköpartankar?

kl...

ni kan ta vilken hund som helst då MICRO is mine!!!:devil: :love:


NYHETER-02s24-micro-475_438.jpg


han är ju fööööööööööööööör söt! helt bedårande ju!! :love::love::love:

Castro tyckte jag inte alls var spc fin för att vara schäfer:cool: ..han och Leon kommer ju från "samma ägare"...dock är castro långhårig..näe inte min typ av schäfer..OM man nu bara ska välja efter utseendet..
 
Senast ändrad:
Sv: hundköpartankar?

Fast jag förstår inte varför Aftonbladet tar med den artikeln? Jag tror inte att de flesta av de där hundarna får det bättre hos en familj hos hundokunniga männsikor som tycker så synd om dom efter att ha läst om det i tidningen. Och de hundkunniga männsikorna är redan medvetna om hur det är och behöver inte artikeln av den anledningen.

Förövrigt var Micro min favorit av dom, men bara som liten, jag gillar inte dom som är så stora. Kompisens syster tyckte mest han liknade en kanin! :D
 
Sv: hundköpartankar?

hemskt men tyvärr inte ovanligt.... ingen av hundarna skulle jag ha möjlighet att rädda även om jag skulle vilja....
 
Sv: hundköpartankar?

:cry: Hur kan folk ?! Ett oskyldigt djur liksom :cry:

Det borde vara dödsstraff för djurplågeri :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 477
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 674
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 216
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp