Hundkompisar!

L

L_G

Hej, hej! :) Är det nån här som bor i Uppsala och har hund? Letar nämligen efter nån eller fler som har lust att ta med sin hundis och leka med min lilla hund! Det är nämligen så att jag känner ingen som har hund... Min hund heter Kalle och är en gul labrador hane. Han är super snäll och go! :love: Gör inte en fluga förnär. Jag vill gärna att han kommer ut o träffar lite andra hundar som e snälla och vill leka. Mvh Lisette :)
Kalle sötis!
Kalle i närbild

Sv: Hundkompisar!

Var i uppsala bor du? Jag har en lekglad tös som gärna träffar andra hundar och busar av sig med. :)

Jag bor i sävja. Det finns hundhagar i nåntuna som han brukar få springa i som är stora och bra! Vart bor du?

Vad e det för ras du har? Har du några bilder? :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
L
Hundträning Hej! Jag skulle vilja ha tips på dom BÄSTA hund böckerna som ni vet! Som är om grund träning och så. Alltså tillexempel hur man får en...
2
Svar
25
· Visningar
2 514
Senast: Motacilla
·
Övr. Hund Hej, Har en Grand Danois hanne på drygt ett år som är helt galen i min frus systers hund. Vi brukar vara på hundön bredvid drottningholm...
2
Svar
23
· Visningar
5 518
Senast: snorp
·
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
4 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård