Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite sen på bollen, men jag håller med om att Kontaktkontraktet är bra. Sedan finns det en bok som jag tycker alla som har hund borde läsa, men jag vet inte om den finns på svenska eller vad den heter i så fall... men den är av en norsk författare som heter Turid Rugås och boken heter "På talefot med hunden" och handlar om hur man tolkar och känner igen dämpande signal som hunden ger med sitt kroppsspråk. Den ger otroligt många aha-upplevelser om man inte är van att "läsa" hundar på det viset.
Någon annan kanske vet om den finns på svenska?
Tack för tipset!Lite sen på bollen, men jag håller med om att Kontaktkontraktet är bra. Sedan finns det en bok som jag tycker alla som har hund borde läsa, men jag vet inte om den finns på svenska eller vad den heter i så fall... men den är av en norsk författare som heter Turid Rugås och boken heter "På talefot med hunden" och handlar om hur man tolkar och känner igen dämpande signal som hunden ger med sitt kroppsspråk. Den ger otroligt många aha-upplevelser om man inte är van att "läsa" hundar på det viset.
Någon annan kanske vet om den finns på svenska?