Hunden i sängen?!

Sv: Hunden i sängen?!

Min hund säger ja.
Jag säger nej............................................ibland..:angel:
 
Sv: Hunden i sängen?!

Spelar ingen roll vilket så länge som du bestämmer dig för ett av dem och inte kör med ibland ja och ibland nej
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja, gärna. Han ligger alltid där på kvällen, innan jag går och sover = underbart skön och varm säng att lägga sig i. Han vill dock inte ligga mer än 5 minuter när jag också ligger där, han tycker att det bli för varmt, så då går han ner och lägger sig på mina kläder (som oftast hamnar i en hög nedanför)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Absolut JA!
Det står i rasbeskrivningen på min ras: Höjd 120 cm ,vikt 100 kg, mår bäst under täcket i mattes säng på nätterna.

Ras? Jack Russell och vovvsingarna har själva skrivit rasbeskrivningen som de tycker passar in på dem! ;)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Klart!!! :love: Fast min tik vill inte sova hela natten hos mej :( ligger hos mej tills hon tror att jag har somnat..då går hon ner till sin bädd :(
 
Sv: Hunden i sängen?!

jaaaa:D ;) är så varmt och gott i sängen när man kommer hem på morgonen efter att ha jobbat natt!
 
Sv: Hunden i sängen?!

NEJ!!! fast litet ibland :love:, dagtid när jag fryser och ligger och läser och vill ha en varm kompis på fötterna. Usch vad inkonsekvent. Konstigt nog är det när jag är hemma, när maken kommer går vovven inte ens in i sovrummet - och snacka om intelligens!!!
 
Sv: Hunden i sängen?!

Heeler - ja. Trots att det blir grusigt, hårigt och äckligt. Nova får så många fördelar, alla klappar henne jämt eftersom hon är i lagom höjd. Så för att Tjorven skall få lite extra klapp får hon numera vara i sängen.

GD- nej. Var skulle vi sova då???
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja, men sen jag och Chris(sambo) flyttade ihop så får Simson inte det. Nu vältrar han sig i sofforna istället. :)
 
Sv: Hunden i sängen?!

Ja! Elektra ligger dock inte så mycket i sängen oftast 10 minuter när vi lagt oss för då vill hon ha gosestund fast ibland vaknar jag av att någon ligger och sussar nere vid mina fötter...
 
Sv: Hunden i sängen?!

NEJ!!! Med tanke på hur skitiga golven är av hundhår och diverse dygna, så vill jag inte ha upp det i sängen. Har varit mycket konsekvent med detta, redan från första nätterna efter att jag hämtat hem honom från kenneln som 8 veckor gammal. Så för min hund är det jätteförbjudet att ligga i möblerna = han mår bäst av att sova på sin bädd. :smirk:

Sedan kan matte bli gosesjuk och krypa ned på alla fyra på golvet för att få lägga kinden mot hans päls och mysa lite.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 865
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 028
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp