Hundbuketräff på Mitt Norden 9/10 ??

Gnist

Trådstartare
Vilka är med och vart och när ska vi stråla samman ??
Kom igen.. Det blir säkert jätteroligt ju :bump: :bump: :banana: :banana: :bump: :bump:

Sv: Hundbuketräff på Mitt Norden 9/10 ??

Vad är detta :confused:
Ingen som ska dit och vill träffa andra bukisar ??
Ja ja, jag lär väl ha kul iaf :) :D

Är inte hemma :cry:
men du kan titta och se hur det går för Sessan som ska dit och ta sista certet (förhoppningsvis) :D Blir nog med i Bästa avelsgrupp från Bundsböles också :)

Vad är det för ras då, så jag vet vad /vem jag ska kika efter...

Ok..
Unghund, öppen klass, ch-klass eller veteran ????

Cleo (Tessmiras Big bear Cleo från samma kennel som Sessan) kommer gå championklass iaf, Sessan är jag inte riktigt hundra på vad hon går, hon är fem år och har bara två cert :confused:
Det är bara de två som ska ställas tror jag för ena hanen har dålig päls, den andra växer och Sessans dotter ska vara med mig den helgen :)

Var är det någonstans? Svärmors hund skulle på utställning den dagen, så jag misstänker att det är samma?

Jag ska faktiskt dit med min vilde... Det ska bli kul, nu är ju jag inte en sån aktiv bukefalist men mig kan ni inte missa då det bara är två grossrar anmälda. :D

Men vi måste ju bestämma tid och plats för ett möte :)
Blir kanske enklast, när pm:et kommit, så att man vet i vilken ring man ska gå i

Då är det nog dit de ska, i Nordic-hallen va?
Jag ska nog dit med fancluben :) Är ju ingen hundmänniska själv, men ska visst bli med valp om nåt år, så det är lika bra att börja träna!

Är det någon som har tips på var man kan bo i eller kring Sundsvall i samband med utställningen? Typ stugby eller liknande...

*puttar lite nu*

Det bör väl snart ramla in pm från vkk ?
Till veckan hoppas jag att de kommer :)
Avskyr, när man får pm:et 2-3 dagar innan.......

Det finns en stugby på Norra berget, gaffelbyn heter den. Vet dock inte om det är öppet annat än under sommaren.
Annars finns det vandrarhem i Bergsåker och på Alnö, det sistnämnda är jättefint och trevliga ägare (hästfolk till på köpet . :) )
Och så finns det ett hotell (Scandic) tvärs över vägen från Nordichallen.

Någon som fått pm:et ännu ??
Läste att det skulle komma ca 2 veckor innan utställnngen och det bör ju alltså börja dyka upp nu då ?

Hmm..undrar om man skulle ta o åka upp bara för att få träffa lite bukisar? Ska ju inte vara med själv då jag är ägare till en smådryg blandras. ;)

Har du långt att åka ?? Om inte så behövs det ju alltid entusiastisk publik :) :banana:

Jag har någonstans runt sex mil så det är inte sådär jättelångt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 812
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 728
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama