Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är inte hemma
men du kan titta och se hur det går för Sessan som ska dit och ta sista certet (förhoppningsvis) Blir nog med i Bästa avelsgrupp från Bundsböles också
Cleo (Tessmiras Big bear Cleo från samma kennel som Sessan) kommer gå championklass iaf, Sessan är jag inte riktigt hundra på vad hon går, hon är fem år och har bara två cert
Det är bara de två som ska ställas tror jag för ena hanen har dålig päls, den andra växer och Sessans dotter ska vara med mig den helgen
Jag ska faktiskt dit med min vilde... Det ska bli kul, nu är ju jag inte en sån aktiv bukefalist men mig kan ni inte missa då det bara är två grossrar anmälda.
Då är det nog dit de ska, i Nordic-hallen va?
Jag ska nog dit med fancluben Är ju ingen hundmänniska själv, men ska visst bli med valp om nåt år, så det är lika bra att börja träna!
Det finns en stugby på Norra berget, gaffelbyn heter den. Vet dock inte om det är öppet annat än under sommaren.
Annars finns det vandrarhem i Bergsåker och på Alnö, det sistnämnda är jättefint och trevliga ägare (hästfolk till på köpet . )
Och så finns det ett hotell (Scandic) tvärs över vägen från Nordichallen.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.