kolblakkur
Trådstartare
Ni som har flera hundar, är det vanligt att era hundar ryker ihop? Hur illa brukar det vara och hur ofta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft ett tillfälle med hundar som bott ihop (mer eller mindre) som rykt ihop och bitit varandra.Ni som har flera hundar, är det vanligt att era hundar ryker ihop? Hur illa brukar det vara och hur ofta?
Händer aldrig.Ni som har flera hundar, är det vanligt att era hundar ryker ihop? Hur illa brukar det vara och hur ofta?
Ni som har flera hundar, är det vanligt att era hundar ryker ihop? Hur illa brukar det vara och hur ofta?
Jag har haft det som @Voff - Hade huset avdelat med grindar då jag hade en schäfertik och en amstafftik (blandning). De var bästa kompisar de 6 första åren - sedan rök de ihop och slogs på liv och död. Att ingen dog berodde på att jag var hemma när de rök ihop och jag ringde grannen som kom på en minut. Det tog 10 minuter att få isär dem. Jag hade blod 2 meter upp på väggarna. Hade bara tur att det blev ytliga skador, ingen som behövde sys. Det gick aldrig mer att släppa ihop dem resterande 5 åren, utan fick alltid ha dem åtskilda med grind emellan.
Kommer aldrig mer ha flera hundar av samma kön. Nu har vi en schäfertik, hon är vass och funkar inte alls med andra hundar. Så att skaffa en kompis till henne är ej aktuellt.
/Lizzie