Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I den här tråden önskar jag att få se bilder på hundar med blå ögon, tycker det är så fantastiskt vackert (Även ett blått & ett brunt öga går bra att sätta in i tråden )
Om du äger/känner hunden så får du gärna skriva lite om den också, men det är frivilligt
Hade en enormt vacker colliehane (Blue Merle) som hade ett blått och ett brunt...tyvärr har jag inga kort på denna dator (ny dator) men jag ska se om jag inte kan fixa
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras
Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
Kläder & Bli fin Åh vad skönt att höra! Jag har beställt kortaste modellen, hoppas det kommer att funka även om jag är i stallet :love:
Några tips att...
Hundavel & Ras Jag trodde i min enfald att andningsproblem var en ickefråga hos bruksrasen boxer, såpass att knipta näsborrar skulle vara en anomali...
Ekonomi & Juridik Jag tycker inte att det spelar nån roll om det är företag eller privat. Bara för att man inte vill köpa tillbaka hästen måste det inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.