Hundar i Västmanland!

miamiSwing

Trådstartare
Alla ni västmanlänningar med hund vart är ni? Skriv gärna o berätta mera om´din/dina hundar och lägg in lite bilder :)

ja komemr lägga in lite bilder i kväll på mina eng springer spaniel :)

Sv: Hundar i Västmanland!

Jag bor inte i Västmanland längre men mina föräldrar gör så jag är där ibland och hälsar på. Kommer från Fagersta så det är där jag huserar ibland.

Har en liten lurchertik nu, Kirsty heter donnan, är från Irland och är ca 1½ år. Världens mildaste och goaste tjej som bara älskar allt och alla!

DSC_2781.jpg

PA030036.jpg
P9120613.jpg

DSC_2488.jpg

Hum
Kopparberg här!

Jag och min lilla BC tik på 1 år lever livet tillsammans, jobbet,stallet,hemma, på resande fot. Sen har vi en Sambo också :p

Läger
sl-lger_19586557.jpg

Jobbet
img_1270_18673799.jpg

Träning
allt-023_20637409.jpg

Stallet?
maj_08_010_1210932110_4190270.jpg

Jag bor inte i Västmanland längre men mina föräldrar gör så jag är där ibland och hälsar på. Kommer från Fagersta så det är där jag huserar ibland.

Har en liten lurchertik nu, Kirsty heter donnan, är från Irland och är ca 1½ år. Världens mildaste och goaste tjej som bara älskar allt och alla!

Kul att se en Fagerstabo, jag bor ca 2 mil söder om Fagersta.

nu kommer ja lägga in lite på¨mina! Den ena som är snart 5 månader "Tyson"
23363201.jpg

23363204.jpg

Här är han dock bara lite mer än 8 veckor på bilderna :)

Nästa hund är idag 1år o ca 8 månader. på bilden ca 10 månader
18437807.jpg

Ja ska ha dom båda till agility, utställning, sök, spår o sällskap. ev avel om höfter o ögonen är bra!

Jag och min släthäriga foxterrier finns ju i västerås.

Här är Nikki, 5 år:

Nikki1.jpg

Nikki2.jpg

Nikki1-1.jpg

Haha, kunde inte låta bli att ta med den här
Nikki2-1.jpg

Nikki3-1.jpg

Nikki4-1.jpg

Tack :D Just nu är det bara vardagslydnad och agility/spår på egen hand, men förut tränade vi mer seriöst och gick kurser.

Jag och min 11 månaders dobermannhane bor tillsammans med min sambo våra barn och mina fullblodsston utanför Köping. Supertrevlig kille... Återkommer med bilder när jag lärt mig hur man lägger in dom ;)

Jag finns utanför Sala med våra tre hundar;

Dansk-svenska hunden Tova

Aussien Lasse

Bordercollien Tilda vill inte vara med på kort...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 049
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
795
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 914
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer