Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja påstå att hundarna ser väldigt glada ut trots sina handikapp.
Förvisso, men varför kasta pinnarna i diket?Jag skulle vilja påstå att hundarna ser väldigt glada ut trots sina handikapp.
Och att deras rullstolar får ut dem på promenader som de bara kunnat drömma om innan de fick dem.
Sett från ett hundperspektiv är en pinne alltid bättre kastad, och hamnad varsomhelst - jämfört med att bara ha den omkringburen i mattes hand under hela promenaden som ett monument över ouppnåelighet och tabu.Förvisso, men varför kasta pinnarna i diket?
Instämmer!Jag har inte sett videon, vill inte stödja genom att klicka. Hundarna ser säkert glada ut, de vet inget annat. Men för mig slutar ett hundliv att vara värdigt när hunden inte kan bestämma sig för att gå och lägga sig på en annan plats, resa sig upp för att gå och dricka vatten, klia sig när det kliar. Jag är nog mer liberal än många andra men någonstans får man dra gränsen.
Jag har inte sett videon, vill inte stödja genom att klicka. Hundarna ser säkert glada ut, de vet inget annat. Men för mig slutar ett hundliv att vara värdigt när hunden inte kan bestämma sig för att gå och lägga sig på en annan plats, resa sig upp för att gå och dricka vatten, klia sig när det kliar. Jag är nog mer liberal än många andra men någonstans får man dra gränsen.