Hundar i Kina

Ok eller så låter man bli att dra upp en tråd där dom få svaren upphört för flera dagar sen 😂
Vet du vad? Vi struntar inte i att moderera bara för att vi inte har tid att ta tag i allt alla dagar. Har du problem med hur modereringen sköts föreslår jag en tråd under Bukefalos, eller PM till Gunnar. Fortsätter du håna modereringen i den här tråden kommer det resultera i en varning (och var glad över att du inte fick en redan för detta).

/Mod

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 474
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 810
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 978
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Stora shoppingtråden III