Hundar i Kina

Ok eller så låter man bli att dra upp en tråd där dom få svaren upphört för flera dagar sen 😂
Vet du vad? Vi struntar inte i att moderera bara för att vi inte har tid att ta tag i allt alla dagar. Har du problem med hur modereringen sköts föreslår jag en tråd under Bukefalos, eller PM till Gunnar. Fortsätter du håna modereringen i den här tråden kommer det resultera i en varning (och var glad över att du inte fick en redan för detta).

/Mod

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
431
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 937
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar