Hundägare höjer rösten mot

Sv: Hundägare höjer rösten mot

Nu pågår det visserligen en valkampanj i "The great land of crazy" där alla medel verkar vara tillåtna men det skulle inte förvåna mig om det faktiskt är sant :cool:

Ibland undrar man ju vad det är för fel på människor? Säkert sant, kan man släpa hunden i dragkroken kan man väl spänna fast den på taket pga. platsbrist. suck.

Tämligen oschysst.

Men det var 1983. Hur långt tillbaka ska de rota fram skräp egentligen?

Tämligen oschysst.

Men det var 1983. Hur långt tillbaka ska de rota fram skräp egentligen?

Hur lange tillbaka som helst ... och det i landet dar manga, manga hundar aker pa flaket i pick-up trucken ... i basta fall fastsatta i langt koppel, i samsta fall helt losa:crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 040
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 788
Senast: monster1
·
Övr. Hund http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/29685 Som rubriken lyder, finns det någon som vet varför hundägare/jägare(?) har sina hundar... 2
Svar
32
· Visningar
2 341
Senast: Sporthorse
·
Äldre Först vill man återinföra dödstraff efter militärkuppen..... Och nu har man också röstat genom att det ska bli lagligt med sex med barn...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka