Hundägare höjer rösten mot

Sv: Hundägare höjer rösten mot

Nu pågår det visserligen en valkampanj i "The great land of crazy" där alla medel verkar vara tillåtna men det skulle inte förvåna mig om det faktiskt är sant :cool:

Ibland undrar man ju vad det är för fel på människor? Säkert sant, kan man släpa hunden i dragkroken kan man väl spänna fast den på taket pga. platsbrist. suck.

Tämligen oschysst.

Men det var 1983. Hur långt tillbaka ska de rota fram skräp egentligen?

Tämligen oschysst.

Men det var 1983. Hur långt tillbaka ska de rota fram skräp egentligen?

Hur lange tillbaka som helst ... och det i landet dar manga, manga hundar aker pa flaket i pick-up trucken ... i basta fall fastsatta i langt koppel, i samsta fall helt losa:crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/29685 Som rubriken lyder, finns det någon som vet varför hundägare/jägare(?) har sina hundar...
2
Svar
32
· Visningar
2 336
Senast: Sporthorse
·
Äldre Först vill man återinföra dödstraff efter militärkuppen..... Och nu har man också röstat genom att det ska bli lagligt med sex med barn...
Svar
17
· Visningar
1 052
Senast: sjoberga
·
Hundhälsa Hej, Jag skulle behöva hjälp & tips om hur jag ska göra med min hund som hoppar och biter. Min hund är Engelsk bulldog tik på 14...
Svar
6
· Visningar
4 900
Övr. Hund Om det är slumpen att hundarna gick just dit eller att de kände på sig nåt, det får var och en fundera på. Det var låter oerhört fint i...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025