Hund på båtbuss/flygbuss?

Philosophia

Trådstartare
Jag ska till Gotland i nästa vecka och håller på att boka båtbiljett. Billigast att ta sig till båten är ju med flygbussarna (ja, i det här fallet blir det ju en båtbuss). Men jag hittar ingenstans vad de säger om att ha med sig hund på bussen och deras telefonservice är bara öppen på vardagar

Någon som vet?

Sv: Hund på båtbuss/flygbuss?

På den vanliga färjan (Gotlandia) har de i alla fall en djursalong. Har utnyttjat den ett flertal gånger. Den du menar måste väl vara relativt ny? Flyttade från ön 1997. Ring igen och fråga. Klart att man måste få ta med sig hunden ombord.

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 207
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 597
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025