Sv: Hund men enorma mängder energi
Japp, gor det.
Avliva en 2 aring som kan ha 10 fulla ar av glatt liv kvar for att du ar lite lat, mar lite daligt for stunden och inte gillar folks rad. Bra dar.
Angaende spar och leta saker, jag var inget fan av spar jag heller. Sen fick jag Kaiser, och allting Kaiser velat gora sen han var en liten skit var spara. Allt ska sparas, alla ska sparas. Och alla ska "skvallras" pa, inte nog med att han visade vad som blivit flyttat, han visar med nosen var de rort foremalet med. Sa det var bara att se glad ut, och lara mig det dar med spar. Vi tavlar inte, men aven om det ibland ar tungt att ta mig ut och lagga det (vi kor langre an 200 meter pa gras numera) sa ar det sa jakla skoj att se honom gora nagot han verkligen gillar och ar bra pa.
Slyngeln har jag precis borjat med att leta saker, gar fort att fa honom att fatta basic grejen. Han har hysteriskt roligt, och jag kan inte lata bli att garva.
Precis som din sa kunde Sarge inte slappna av nar han kom, understimulerad och stressad samtidigt. Korde koppel pa inomhus, bla. pa grund av beteende problemet men aven for att han inte skulle vandra omkring. Han fick lara sig ha forbannat trakigt helt enkelt. Nu sover han sa fint sa nar vi inte gor saker. Stal mat gjorde han med, och han hade Verkligen inte de manners din har vad galler promenader och sadant.
Kunde hans forre agare salja honom till mig for x antal dollar med alla hans problem - och take my word for it - han var ett AS pa manga satt. Sa finns sakert mojligheten till omplacering for din om det kommer till det. 2 ar ar ingen alder pa en hund, inte ens vuxen an ju.