Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag aldrig hört talas om faktiskt. Vad brukar sådant kosta? Vart kan man hitta information om sådant?
Tack för tipset!
I övrigt har jag väldigt svårt att se godis som ett bra sätt att berömma. Det är inte det minsta naturligt överhuvudtaget, och vad händer den dagen godiset tar slut? Jag vet folk som har haft jätte lydiga hundar så länge de har haft godis. När godiset är slut så har hundarna varit ganska olydiga. Och så fort något har lockat mer än godis så har de helt enkelt struntat i godiset och gjort det som varit roligare, tex sprungit fram till folk, hälsat på andra hundar olovandes osv osv.
Den träningen kör jag med alla mina djur, de vinner inget på att tjata Väldigt envis kan jag vara.
KL
Nu ska vi se vad hennes mat innehöll:
Animaliska produkter från svenska nötdjur, 45% varav 20% vom.
potatisfiber, förkokt korn, kalk (0,5%)
Sen är det en lång lista på hur mkt mineraler och vitaminer det är, orkar inte skriva den. Räcker kalken eller ska jag köpa någon form av ben eller liknande till henne? Jag har kalktillskott i stallet
Ok, så igår körde jag rallylydnad till förbannelse, tränade nya trick och skit sammanlagt säkert 1-1,5 h. Hon var trött ca 30 min, sen ville hon hitta på mer grejjer
Det jag tycker känns så himla suspekt med klicker är att det verkar som att man bara ska stå o glo på hunden tills den gör något av sig själv, det känns väldigt oeffektivt.