Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta korspost men det skulle bara vara så intressant att se om en tråd på temat får samma svar på Senior som på Hund. (Korspostandet är alltså själva poängen )
Är det okej att en skoaffär har en hund gående bland skor och kunder?
Hade den kameler vandrande runt i butiken skulle jag förhöra mig noga om vilket skinn det var i skorna.Den som äger affären kan ha getter och kameler som vandrar runt. Så ja. Men jag skulle aldrig handla där.
De får väl göra som de vill.Är det okej att en skoaffär har en hund gående bland skor och kunder?
Den som äger affären kan ha getter och kameler som vandrar runt. Så ja. Men jag skulle aldrig handla där.
Hade den kameler vandrande runt i butiken skulle jag förhöra mig noga om vilket skinn det var i skorna.
Oväntat svar! "Ja det är okej, min hund störs inte".Helt okej för mig. Har min egen hund under armen eller i väskan i sådana affärer så hon störs inte av en hund på golvet.
Nä, kameler är lite läskiga! De hade jag inte velat möta löst bara sådär... huu! Men de är samtidigt fascinerande så troligtvis hade jag gått in ändå! När jag tänker efter har jag träffat en dromedarkalv (åring?) löst men med skötare där. Den var jättesöt och uppförde sig väl.