Hund 2009!!! :)

Sv: Hund 2009!!! :)

PFFFT! Dumt! :mad:
(måste ringa till kenneln och kolla om de anmält hunden det var prat om att jag skulle ställa :p)

Kommer låta grymt roligt om man går fram till någon man tycker sig känna igen! "Hej, är det du som är Mulles_matte?", "Hej, är det du som är Generalen?" :rofl:

Men det ska jag absolut göra! Fasen, måste komma på något sätt för omgivningen att se att jag är bukefalist... (och er, om ni är på!) förutom plakat :p.

Eller som när jag för några månader var på PRE utställning med några av mina hästar och jag står lite stressat strax innan visningen med mina två ungston, en i varje hand när sambon sprungit för at hämta något jag glömt.

Då kommer en tjej fram och frågar försynt, är du hingstsugen?
Jag som tycker tillfället var illa valt att fråga om jag sökte hingst till mina ston svarar " nja kanske inte just nu iallfall" .....
.........innan polleten trillar ner och jag gör Bukekopplingen, vi fick oss ett gott skratt! :D

Jag ska flanera utan hund på lördagen, skulle va kul att träffa några av er då :D

Jag har gjort något så GALET som att anmäla både min tik och en av hennes avkommor! :crazy:

Jag är HELT novis på allt som har med utställning att göra :cool: men, men...alla ska ju börja någonstans!! "Valpen" och hennes fodervärd är minst lika novisa, så det är lite "en blind leder en blind!"

Så om ni passerar labbe-ringen och ser två alldeles för smala - för utställning alltså :) - tikar, med två TOTALT förvirrad mattar så :D

/Swat

Jag har faktiskt ett diadem med en röd rosett på! :idea: Ganska stor är den iaf, har kort svart hår så synlig blir den ju. Men det kanske inte alla andra har? :D

haha.. jag är den enda med låångt, mörkt hår vid den ringen.. (jag brukar va ensam om det iaf) Går inte att missa :P Ev. följer barnen med upp också, och dom har du ju sett iaf :D

Haha näe kanske inte alla. Jag har raka motsatsen dvs långt blont hår.:p

Men du ser, ett tecken på att vi ska köra på det.
Någon form av rosett på huvudet som är i ögonfallande.:D

Aldrig att jag sätter en rosett på skallen, men om ni andra har det så kan jag gå fram och presentera mig när jag ser er :idea::D

Kommer låta grymt roligt om man går fram till någon man tycker sig känna igen! "Hej, är det du som är Mulles_matte?", "Hej, är det du som är Generalen?" :rofl:

Men det ska jag absolut göra! Fasen, måste komma på något sätt för omgivningen att se att jag är bukefalist... (och er, om ni är på!) förutom plakat :p.

Vi får skaffa tröjor där det står "Bukefalist" på ryggen och så användarnamn på bröstet :D

Kl

Nu är det iaf klart att jag och Ian ska stå i rasmontern på ett tre timmars pass senare på eftermiddagen. Definitivt på lördag och kanske söndag.
Jag tycker definitivt folk ska komma och hejja så att jag kan sälja på er en westie ;)

*KL*

Jag kommer antagligen att stå i dvärgpinschermontern på lördagen. Antar att det bara är jag som pratar skånska där så jag är nog rätt lätt att märka om man lyssnar lite ;)

Kollar ni på agiltyn är det ju inte överbefolkat av min ras där heller så jag är nog rätt lätt att se :)

Kolla med den som har ansvaret för rasmontern. Brukar inte vara det lättaste att hitta folk, speciellt inte till den dag utställningen är.
Vi har fortfarande inte lyckats fylla vår dvärgschnauzer monter.

Men det verkar lite svårt att få något besked... Fick svar på mitt mail och skulle bli uppringd men det är nog över en vecka sen.

*knapplån*

Nu har PM:et kommit ut på SKK's hemsida.. 31st cottar anmälda.. Hannibal lär inte ha en chans i den konkurrensen :crazy:

*knapplån*

Nu har PM:et kommit ut på SKK's hemsida.. 31st cottar anmälda.. Hannibal lär inte ha en chans i den konkurrensen :crazy:

Johooo då! Det går nog finfint ska du se! :D

*kl*

Nå, hur gör vi nu då? Är jag den enda som kommer ha stor röd rosett i håret, så kan ni söka upp mig men jag inte er? :p

haha.. ja man kan ju alltid hoppas :P

Röd rosett vettefan om jag tänker ha i skallen, men jag ser iaf ut Såhär Så det e bara att titta vid cotteringen.. (ring 18 i A-hallen), Det finns nog inte så många som ser ut som mig där :D Är jag inte där så står jag nog vid cotte-montern eller vid Cane corso montern

Förresten, har ni flyttat från Norrköping?

Har inte hört något jag heller :(
Dock antar jag att jag kommer stå i montern på lördag och ställa hundar på söndagen.
63 anmälda! Måste vara rekord, speciellt eftersom jag vet många som ska till Finland och ställa där. Så här många var det inte ens när NORDV utställningen gick...

Yes, vi flyttade till Örebro i augusti för att plugga på universitetet, fästmannen och jag :). Ska hålla utkik efter dig!

haha.. ja man kan ju alltid hoppas :P

Röd rosett vettefan om jag tänker ha i skallen, men jag ser iaf ut Såhär Så det e bara att titta vid cotteringen.. (ring 18 i A-hallen), Det finns nog inte så många som ser ut som mig där :D Är jag inte där så står jag nog vid cotte-montern eller vid Cane corso montern

Förresten, har ni flyttat från Norrköping?

Har för mig att det är där jag också ska ställa... :D fast jag ställer på söndagen? ni kanske menar lördagen?

:bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 399
Senast: ufot
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 008
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI