Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer låta grymt roligt om man går fram till någon man tycker sig känna igen! "Hej, är det du som är Mulles_matte?", "Hej, är det du som är Generalen?"
Men det ska jag absolut göra! Fasen, måste komma på något sätt för omgivningen att se att jag är bukefalist... (och er, om ni är på!) förutom plakat.
Om någon kommer på något smart sätt så att andra kan se att man är Bukefalist, så är jag på!![]()
Kommer låta grymt roligt om man går fram till någon man tycker sig känna igen! "Hej, är det du som är Mulles_matte?", "Hej, är det du som är Generalen?"
Men det ska jag absolut göra! Fasen, måste komma på något sätt för omgivningen att se att jag är bukefalist... (och er, om ni är på!) förutom plakat.
Kolla med den som har ansvaret för rasmontern. Brukar inte vara det lättaste att hitta folk, speciellt inte till den dag utställningen är.
Vi har fortfarande inte lyckats fylla vår dvärgschnauzer monter.
*knapplån*
Nu har PM:et kommit ut på SKK's hemsida.. 31st cottar anmälda.. Hannibal lär inte ha en chans i den konkurrensen![]()
haha.. ja man kan ju alltid hoppas :P
Röd rosett vettefan om jag tänker ha i skallen, men jag ser iaf ut Såhär Så det e bara att titta vid cotteringen.. (ring 18 i A-hallen), Det finns nog inte så många som ser ut som mig därÄr jag inte där så står jag nog vid cotte-montern eller vid Cane corso montern
Förresten, har ni flyttat från Norrköping?