Humortråd!

Volvo :rofl:
a33gX9e_460s.jpg

Et tu, Miss Piggy?

Var är världen på väg, inte ens Miss Piggy tvekar att lägga sig under kniven för lite justering av vad naturen gav henne?

"Successful as she was in her heyday, Miss Piggy saw her career spiraling out of control after numerous instances of bad publicity surfaced in tabloid magazines. Never a bore, her swineness was photographed while foraging at a swanky New York City restaurant, clinching a BLT. Needless to say the backlash from PETA was overwhelming."

miss-piggy.jpg

"A quick glance at her before and after photo (above) and its painfully obvious that she's undergone at least one stout job, an eye lift, and had her ears pinned."

miss-piggy-2.jpg

"The botox, fillers, and other more invasive plastic surgery procedures have transformed everyone's favorite piglet into a mere caricature of her former self. I only hope this doesn't rub off on Kermit, because the last thing anyone wants hear is 'Kermie's gettin' a neck lift'."

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
726
Senast: Mia_R
·
Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 256
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag står inför att börja med p-spruta depo-provera. Har varit utan preventivmedel ett par år efter att ha ätit p-piller i runt 20 år...
Svar
11
· Visningar
343
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI