Humortråd!

Volvo :rofl:
a33gX9e_460s.jpg

Et tu, Miss Piggy?

Var är världen på väg, inte ens Miss Piggy tvekar att lägga sig under kniven för lite justering av vad naturen gav henne?

"Successful as she was in her heyday, Miss Piggy saw her career spiraling out of control after numerous instances of bad publicity surfaced in tabloid magazines. Never a bore, her swineness was photographed while foraging at a swanky New York City restaurant, clinching a BLT. Needless to say the backlash from PETA was overwhelming."

miss-piggy.jpg

"A quick glance at her before and after photo (above) and its painfully obvious that she's undergone at least one stout job, an eye lift, and had her ears pinned."

miss-piggy-2.jpg

"The botox, fillers, and other more invasive plastic surgery procedures have transformed everyone's favorite piglet into a mere caricature of her former self. I only hope this doesn't rub off on Kermit, because the last thing anyone wants hear is 'Kermie's gettin' a neck lift'."

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
15 16 17
Svar
336
· Visningar
20 038
Senast: Tarnin
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
590
Senast: Exile
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 542
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
381
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama