Volvo 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syns inget.
Jag ser. Syns den för dig nu?Syns inget.![]()
Ja, nu syns den.Jag ser. Syns den för dig nu?
Vad är det med bild 13? Ser inget konstigt på den.kolla bakgrunden i bilderna...
http://lajkat.aftonbladet.se/13-personer-som-inte-dubbelkollade-bakgrunden-pa-sina-bilder/
Antar att det är kvinnan som tar bilden, kanske?Vad är det med bild 13? Ser inget konstigt på den.![]()
Jo men det är väl inget konstigt med henne?Antar att det är kvinnan som tar bilden, kanske?
Jag tycker inte heller den är konstig, inte heller nr 4 med känguruna. Är det urringningen folk hakar upp sig på, för det kan ju knappast vara honan med ungen till vänster i bild?Jo men det är väl inget konstigt med henne?Hon är ju påklädd.
![]()
Jo, jag tror det är honan med ungen. Fast jag tror att de tror att det inte är en unge - om man säger så.Jag tycker inte heller den är konstig, inte heller nr 4 med känguruna. Är det urringningen folk hakar upp sig på, för det kan ju knappast vara honan med ungen till vänster i bild?![]()
Folk fattar väl inte att den förmodligen diar.Jag tycker inte heller den är konstig, inte heller nr 4 med känguruna. Är det urringningen folk hakar upp sig på, för det kan ju knappast vara honan med ungen till vänster i bild?![]()