Volvo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syns inget.
Jag ser. Syns den för dig nu?Syns inget.
Ja, nu syns den.Jag ser. Syns den för dig nu?
Vad är det med bild 13? Ser inget konstigt på den.kolla bakgrunden i bilderna...
http://lajkat.aftonbladet.se/13-personer-som-inte-dubbelkollade-bakgrunden-pa-sina-bilder/
Antar att det är kvinnan som tar bilden, kanske?Vad är det med bild 13? Ser inget konstigt på den.
Jo men det är väl inget konstigt med henne? Hon är ju påklädd.Antar att det är kvinnan som tar bilden, kanske?
Jag tycker inte heller den är konstig, inte heller nr 4 med känguruna. Är det urringningen folk hakar upp sig på, för det kan ju knappast vara honan med ungen till vänster i bild?Jo men det är väl inget konstigt med henne? Hon är ju påklädd.
Jo, jag tror det är honan med ungen. Fast jag tror att de tror att det inte är en unge - om man säger så.Jag tycker inte heller den är konstig, inte heller nr 4 med känguruna. Är det urringningen folk hakar upp sig på, för det kan ju knappast vara honan med ungen till vänster i bild?
Folk fattar väl inte att den förmodligen diar.Jag tycker inte heller den är konstig, inte heller nr 4 med känguruna. Är det urringningen folk hakar upp sig på, för det kan ju knappast vara honan med ungen till vänster i bild?