Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja jag tror ju inte riktigt det alltså ...Haha bästa är ju ändå att dom faktiskt tror att det är hunden som pratar
Jag ringer ibland elbolag och utreder elskulder. Jag rabblar som ett mantra i huvudet"påkopplingsavgift, det heter påkopplingsavgift... Inte påsättningsavgift!"Läst på SDS Klinikens hemsida (utreder sömnstörningar):
"Besökstiden hos oss tar cirka en och en halvtimme för påsättning och instruktion första dagen och cirka en halvtimme nästa dag för borttagning."
Jag ringer ibland elbolag och utreder elskulder. Jag rabblar som ett mantra i huvudet"påkopplingsavgift, det heter påkopplingsavgift... Inte påsättningsavgift!"
Jag kan inte se ngn bild när jag klickar på länken?
Måste vara ngt m forumbilder... Nytt försöktJag kan inte se ngn bild när jag klickar på länken?
Ja. Men det gjorde även den jag pratade medHar du sagt fel någon gång?
Jag har grubblat sedan du la in bilden och får inte ro.Måste vara ngt m forumbilder... Nytt försökt
Det är väl min dåliga humor, men hunden det varnas för sitter på fel sida staketet.Jag har grubblat sedan du la in bilden och får inte ro.
Vad är det roliga?
Och jag ser fortfarande inte det roliga Det är väl två olika hundar?Det är väl min dåliga humor, men hunden det varnas för sitter på fel sida staketet.