Humortråd!

Den här fattar jag inte. Vad är skämtet? :confused:
Det roliga, eller kanske snarare ironiska, är väl att det krävdes 10 personer för att skriva en sådan enformig låt som "Girls" och endast en för att skriva den betydligt mer djupa och intelligenta "Bohemian Rhapsody". Inte skratt-roligt, men ganska fascinerande och dessutom tycker jag att det säger en hel del om dagens musikindustri jämfört med den för 30-40 år sedan.

Det här tycker jag är roligt och lockande till skratt även om det handlar om ett ytterst allvarligt ämne. Tror faktiskt bara att det förstärker hans argument och deras inverkan, och att det därför gynnar debatten i ämnet det handlar om.

Det roliga, eller kanske snarare ironiska, är väl att det krävdes 10 personer för att skriva en sådan enformig låt som "Girls" och endast en för att skriva den betydligt mer djupa och intelligenta "Bohemian Rhapsody". Inte skratt-roligt, men ganska fascinerande och dessutom tycker jag att det säger en hel del om dagens musikindustri jämfört med den för 30-40 år sedan.

Plus att Freddie Mercury är ALDRIG fel! :love:

:D eller låttexten till vänster kanske är bra? :angel:

is-this-just-fanta-sea.jpg

Liknande trådar

Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
726
Senast: Mia_R
·
Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 255
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag står inför att börja med p-spruta depo-provera. Har varit utan preventivmedel ett par år efter att ha ätit p-piller i runt 20 år...
Svar
11
· Visningar
343
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V