Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ny kund: Varför har du hamburgerbröden under armarna?
Expiditen: Brödvärmaren är sönder, så jag försöker värma dem så här.
Kund nr 2: Då må jag få be om att avbeställa min French hotdog ...
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Skola & Jobb Vi har haft en motsvarande erfarenhet när vi rekryterat dem som passerat det offentliga, fast lite tvärtom. Personer med bakgrund i det...
Hästmänniskan Jag är i den här tråden igen, men för barnens skull. Vi letar efter en b-ponny, kanske liten c som kan lära dem rida.
Har varit på tre...
Hästmänniskan Jag håller med, har haft tre såna upplägg, ett där ägaren var gravid med mycket komplikationer från tidigt, ett där ägaren inte riktigt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.