Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror egentligen att det bästa man kan göra för att må bättre är det där tråkiga, dvs äta näringsriktigt och motionera.....Jag är så sakteliga på väg in i klimakteriet; mensen har börjat bli tämligen oregelbunden. Inga vallningar, men däremot märker jag att jag är både trött och grinig. Det finns ju en uppsjö av tillskott på marknaden, vad har ni använt som har hjälpt?
Jag är så sakteliga på väg in i klimakteriet; mensen har börjat bli tämligen oregelbunden. Inga vallningar, men däremot märker jag att jag är både trött och grinig. Det finns ju en uppsjö av tillskott på marknaden, vad har ni använt som har hjälpt?
Det här inlägget såg jag inte, tyvärr...Jag tror egentligen att det bästa man kan göra för att må bättre är det där tråkiga, dvs äta näringsriktigt och motionera.....
Placebo funkar fint för min del.Mig veterligt finns inga tillskott med vetenskaplig evidens. Det enda man har att tillgå som faktiskt visat resultat är östrogenbehandling.
Fast dessvärre visar studier () att placeboeffekten avtar med tiden.Placebo funkar fint för min del.
Hmm verkar så tråkigt ord? med kossa eller? det borde bytas till klimakterielejonhona eller något de brukar väl vara trötta och griniga.Jag är så sakteliga på väg in i klimakteriet; mensen har börjat bli tämligen oregelbunden. Inga vallningar, men däremot märker jag att jag är både trött och grinig. Det finns ju en uppsjö av tillskott på marknaden, vad har ni använt som har hjälpt?
Då får man ju byta preparat så att man får ny placeboeffektFast dessvärre visar studier () att placeboeffekten avtar med tiden.
Ja, det är nog så hälsokostbranschen överleverDå får man ju byta preparat så att man får ny placeboeffekt