T
Tie
Sv: huggande hund...
Jo jag vet mycket mycket väl hur det yttrar sig hos människor så det behöver du inte förklara för mig. Men jag har aldrig hört talas om hundar som har det och har svårt att tro att dom skulle kunna ha det, men varför inte ....ingenting är omöjligt! Så jag tänkte att jag kunde lära mig nått nytt....... det lät som om du hade stor insikt om ämnet, men det hade du tydligen inte.....
escodobe skrev:Har aldrig träffat på en hund med cpskador.
Däremot tror jag knappast en sådna skulel bli direkt långlivad.
Cpskador hos männsikor yttrar sig oftast med kramper, spatsic i muskler, ofrivilla ständigt pågående rörselr i armar och ben, svårighet att vljemässig koordinera rörelser.
Ofta har de även tilllägshandikapp som syn/hörsel skador
Förstår du nu varför jag kanpapst tror att en hund skulle(elelr borde) överleva valpstadet?
Att dessutom kalla ett aggressivt utbrott för "cpryck" är både felaktigt och kränkande.
Jo jag vet mycket mycket väl hur det yttrar sig hos människor så det behöver du inte förklara för mig. Men jag har aldrig hört talas om hundar som har det och har svårt att tro att dom skulle kunna ha det, men varför inte ....ingenting är omöjligt! Så jag tänkte att jag kunde lära mig nått nytt....... det lät som om du hade stor insikt om ämnet, men det hade du tydligen inte.....