Hubertus flexline hopp

G

Gisburne

Var hittar man såna? Vad kan de kosta i nyskick respektive begagnade? Sadelmakaren tittade på fullblodet igår och rekommenderade just den modellen, eftersom den går att ställa om bomvidden på. Men jag har sökt utan att finna! Vad göra? :confused:

Sv: Hubertus flexline hopp

Jag har en Hubertus Flexline, dock allround, till salu. Annars kanske du kan hitta sådana på välsorterade butiker med begagnade sadlar. Tror inte att de säljs nya längre, men jag kan ha fel.

Sv: Hubertus flexline hopp

Okej, sadelmakaren trodde nog att de fanns i nyskick. Men för mig spelar det mindre roll så länge sadeln är hel och ren, rak och ofördärvad. PM:ar dig! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 318
Senast: Hellhound
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 660
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 557
Senast: Sasse
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 593
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras