Hrokur från Svansäter

Venus_in_Furs

Trådstartare
Hoppas jag la tråden rätt nu :angel: Nån som vet om Hrokur ännu betäcker? Hittar ingen info om honom nånstans, såsom bedömning o stam. Nån som vet? Nån som vet nåt om avkommor`?

Sv: Hrokur från Svansäter

Jo, han finns kvar hos sin ägare, Barbro, här i trakterna. Har sett några avkommor här, o de är lugna o fina o har lätt för sig (har bara sett NÅGRA, men ändå). Så vitt jag vet ska han betäcka hemma utanf Linköping.

Sv: Hrokur från Svansäter

Hej! Min medryttarhäst Spóalöpps pappa är Hrokur från Svansäter ;)
Jag har en bit in på hans stamtavla också!.
Men jag vet tyvärr inte om han fortfarande betäcker eftersom att hon är runt 9 år.
/Tess :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 250
Senast: lizzie
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 813
Senast: LadySara
·
Hästvård Kanske konstigt ämne under kategorin ”hästvård” men jag har en nykastrerad unghäst som enligt veterinären måste röra på sig ordentligt...
2
Svar
23
· Visningar
3 148
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII