Hovslagarutbildning i Göteborg

E

eywa

Hejsan!

Ny här och gick egentligen mest med för att höra om någon av er här inne vet om det finns någon hovslagarutbildning i Göteborg.

Jag har försökt hitta lite på google men jag hittar ingenting alls.

Skulle verkligen uppskatta lite hjälp.

Vänligen Alex

Sv: Hovslagarutbildning i Göteborg

Finns en utbildning via grvux i Lerum. Utbildningen startade förra hösten. Tror inte dom tar in några nya i år. Upplevde den som väldigt rörig vilket gjorde att jag inte vågade söka studielån i fall det inte skulle bli bättring. Detta gjorde att jag fick bryta efter 4 månader. Kan vara så att det bara var en rörig fas i början, men jag vet inte. Rekomenderar dig att söka in till Skara eller Flyinge om du vill gå en erkänd bra utbildning.

Sv: Hovslagarutbildning i Göteborg

Det står om både Flyinge och Wången i första länken :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 604
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 057
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 212
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 861
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv