E
Express_Pearl
tog en å samma tråd till detta...hoppas de inte gör nåt!! Börjar me min hästs hovar.. har precis bytt hovslagare å hon har tappat en sko... ingen vidare fara me de men vid tåkappan så är det helt inåt om ni förstår vad jag menar och skon är inte för liten. Fast de ser nästan ut som om tåkappan växt in en bit i hoven?? ska prata me hovslagarn men vill veta va nii tror först..ska de va så??
dessutom så har jag märkt att pållan har fått tre stycken sår i ansiktet...liten svullnad eller ja det ser nästan ut som ett myggbett i storlek och så är det en sårskorpa på. Fundera på om de kunde vara eksem?? hon kan inte ha flughuva då blir de irriterat i ögonen men vissa dagar rinner det ur ögonen iaf..nån som vet hur ja sak göra me såren??
dessutom så har jag märkt att pållan har fått tre stycken sår i ansiktet...liten svullnad eller ja det ser nästan ut som ett myggbett i storlek och så är det en sårskorpa på. Fundera på om de kunde vara eksem?? hon kan inte ha flughuva då blir de irriterat i ögonen men vissa dagar rinner det ur ögonen iaf..nån som vet hur ja sak göra me såren??