Hot or Not -Western edition

Sv: Hot or Not -Western edition

Hot: Välputsade hästar med nice equiptment :)
NOT: Bortskämda snorungar med svindyra hästar som inte kan rida :(

kl

Hot
Wranglerjeans
Enkla skjortor
"rent läder"
Enöras huvudlag
Enfärgade padar

Not
Överdrivet korgmönster
Blingbling
Glittriga och vansinnigt mönstrade tävlingstoppar
Indianmönstrade pads

Skriver under på detta :D

Hot: Mecates i typ climbing rope (ej man/svanshår) stilrent och enkelt utan tieback/leadrope delen!

Skriver under på det, nästan ingen har mecates i man/svanshår på våra tävlingar. Undrar varför, jag tycker att det är snyggare med äkta hår.

Skriver under på det, nästan ingen har mecates i man/svanshår på våra tävlingar. Undrar varför, jag tycker att det är snyggare med äkta hår.

Fast jag tycker ju att det är Hot med climbingrope. ;) Mkt snyggare än hår tycker jag.

Vad är hett när det gäller huvudlag? Skulle vilja ha ett showigare huvudlag till stången, men velar om vad jag ska satsa på.

Ja jag vet inte hur snabba tyskarna är att ta upp trenderna från USA. Jag har sett många västar och enkla skjortor nu på de större tävlingarna i USA.

Många av trenderna startar med ungdomarna och de yngre ryttarna har jag märkt.

Jag har en känsla av att tyskarna inte är lika snabba som svenskar när det gäller trender från USA. Sverige är betydligt mer påverkat av USA än vad Tyskland är. Men klart att USA modet kommer hit också.

Jag brukar titta på Wittelsburgers tävlingsbilder för att se hur andra gör.

Blått är en färg som starkt kommer på våra tävlingar. Både isblått och royal.

Jag som tillhör en av de "vilda barrel racerna" (som nämnts tidigare i tråden), har gått över till blinget! It's all about The bling! :D Jag gillar dock inte helglittriga slinkys eller paljetter, lagom är alltid bäst!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 962
Senast: Sasse
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 686
Senast: Fruentimber
·
Utrustning En lite dum fråga egentligen kanske men jag fick med en dressyrsadel thorowgood T8 nu när jag köpte min häst, som är utprovad och passar...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Oknytt
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka