Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis ! Just längd på framridningen kan ju påverka mycket.Jag har debuterat med Frans! Det gick inte riktigt som jag tänkt mig. Insåg rätt snabbt att min framridning blivit på tok för lång, typ 30 minuter för lång... Det är mycket när man är 5 år och ska starta sin första Lb2! Och när känslan sedan blev seg inne på banan jagade jag iväg honom vilket resulterade i en arg och förtvivlad Frans som ägnade flertalet rörelser åt att stå på bakbenen istället. Vilket i slutändan ledde till uteslutning pga olydnad. Besviken på hela situationen vale jag att efteranmäla till lc2 dagen efter - gör om, gör rätt!
Och vilken skillnad! Framridning var kaos då gårdagens frustration satt kvar men när vi kom upp på tävlingsbanan så Hade jag fattat lite snabba beslut om hur jag skulle rida och det gick hem! Inget trams alls och förvånansvärt lydig trots bristande bjudning och osäkerhet för situationen. Duktig bäbis!
Det blev hela 72,5% och vinst!
Tack ! =)Grattis till både @sassiball och @Waco för fina premiärer!!