Sv: Höstmammorna 2009
Grattis igen Xandoor!!!
Första natten hemma avklarad. På dagen innan sov Chelsea mesta tiden.. men sen när kvällen kom så var hon klarvaken. Ville bara snutta eller bli hållen ifamnen hela natten. När hon ammats så nickade hon till, men ville ej bli ifrånlagd vare sig i sängen (intill våran) eller i våran säng.
Så det blev en rätt sömnlös natt för oss. Minns inte när hon somnade helt tillslut, men det var på morgonen någongång, och hela familjen sov då till kl 13.
Så fick några timmars sömn i alla fall. Just ja, hon somnade bredvid mig i vår säng. Jag som aldrig trodde jag skulle våga samsova. Men det verkade gå bra.
Sen har hon varit ganska vaken idag, men somnade i sin nya korg hon fick av sin mormor och morfar på kvällen, och sov i nästan 3 timmar i sträck!
Nu ligger hon och hickar på en filt i soffan
Ska försöka hålla henne vaken lite längre i kvälll och se om hon sover mer i natt. Men annars är det väl bara att gilla läget och sova på mornarna/dagarna istället
Söt som socker är hon iaf och fick idag sina två första besök (mormor o morfar och en kompis till oss med sambo). Och fick då sin sovkorg och även en supersöt rosa nikeoverall av kompisen! Presenter är kuuuul!