Sv: Höstmammorna 2009
Hahaha... I början vägrade jag öppna ögonen, det var lixom "nej det här händer inte" men sen gjorde jag det och de frågade om de fick lägga henne på mig och så fick de göra det, tack o lov hade de ju lixom börjat med att kolla henne och torka av henne så hon var iallafall inte slemmig...
Men efter det har det faktiskt bara rullat på, första morgonen jag vaknade vart jag livrädd och undrade ju vart jag var och vad fan som hade hänt och varför var det en bebis där men ptja sen har det ju bara rullat på
Hahaha ja jag har faktiskt koll! Men folk har börjat prata och undra saker, utan att jag berättat om det för någon så går det redan rykten i min bekantskapskrets så jag är faktiskt jävligt sur på dom... Och spec när en del har skickat sms och i stort sett enbart frågat vem som är pappan och inte något annat, något grattis eller hoppas ni mår bra. Sen vet ju inte dom hur många veckor jag gått eller så, det vet ju jag, de kan räkna på bäst de vill
Jag vet ju vem det är, har inte fått tag på honom och inte stressat med det heller (jag har ju haft ganska mkt att tänka på också) sen vill jag göra det lite schysst och inte bara dumpa det rakt på honom, det här är ju ingen vanlig situation eller ens att vi varit tillsammans och jag i smyg vart gravid för att få ha fortsatt kontakt med honom typ haha! Jag kommer iaf inte gå ut till några av de vi har som gemensamma bekanta med att det är hans om inte han vill vara med och vill han inte det så kommer jag inte bli sur, han kanske hoppar på senare. Vi är ju jävligt unga och så hur man än vrider och vänder på det och inget förhållande ingenting sådant.
Sen jag pratade med min bästa killkompis här om dagen och han berättade lite vad folk pratat om men nästa gång de började prata skulle han förklara för dom att det inte var någon idé för allt är lixom "klart"
Då slipper ju folk hålla på och snacka. Han är guld värd min älskade vän, han blir pappa i februari så då har jag någon i min närhet med bebis också!
PMM: taaack, ja jag tycker också om det! Det klingar fint och är sött men inte för sött lixom!