Sv: Höstmammorna 2009
kl, typ
jag låg sjuk i torsdags-fredags, och hade sjukt mycket sammandragningar hela dagen, och bebis var ovanligt vild!
sen var den väldigt lugn under två dagar, endast någon enstaka puff och sen idag är den som normalt igen.
Men alltså, känner ni av era bebisar så ofta så det är ovanligt om ni inte känner den på ett par timmar?
hjälp.. undrar om det är nåt fel på min då? det kan ta till sen eftermiddag innan jag känner nåt, ibland bara nån gång per dag.
Än har jag aldrig fått en spark som gjort ont, eller närapå.
Hoppas att det bara är en väldigt snäll unge
Natten till igår fick jag tre krampanfall i vänster sida. Det var ingen hit kan jag säga.. den första hade inte släppt efter en timme, när jag somnade ifrån den, de andra två var lite kortare, men inte mycket..Om jag fick välja mellan 10 vadkramper jämfört med en sid-kramp skulle jag ta det första, utan att blinka, så ont gör det. Går inte att jämföra med nån anna kramp jag nånsin haft.
Förutom mina nattkramper mår jag hur bra som helst, graviditeten hämmar mig inte ett smack och jag skulle kunna vara gravid hela livet! fast så har jag ju en rätt smidig kagge med
träffade en gammal kompis häromdagen som visste att jag skulle ha men inte när. Hon gissade på december