Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja du, det finns en anledning till att dödligheten bland mammor och bebisar i samband med förlossning minskat rejält!
kellir: Stort lycka till i morgon!
//Julia
Mår hyfsat bra. Visst är det tungt och pustigt och man sover dåligt på nätterna, men jag har ingen längtan efter att bebis ska titta ut heller. Trivs bra just nu som det är och njuter av lite ensamtid på dagarna. Börjar funderar på om det är något fel på mina moderskänslor som inte längtar och räknar ner dagarna till BF; men får väl hoppas att när dagen väl kommer så ska jag väl vara förberedd iallafall.
keilir: När vi var på föräldrautbildning sa de att nästan de flesta satte igång av sig själv just på den 15:e dagen (verkade nästan vara magisk dag om den inte hade kommit av sig själv innan om man skulle tro på bm). Det kommer lösa sig fint, till slutet av helgen har ni säkert fått er bebis
Nu ska jag inte måla fan på väggen men jag tror inte någon som ammar lägger sig på mage på ett tag... Fast första naten kanske du klarar det
Haha! På tal om första tiden efter. Jag trodde ju att man födde ut barnet o sen hängde magen där som en tom säck- va fel jag hade. Den var ju svullen ett tag efter. Inte så länge men det var ju inte så att den försvann direkt...