Låter tufft, 5 timmars sömn är verkligen för lite… Är allt annat preppat? BB-väska packad?
Jag slutade jobba i fredags - så skönt! Har jobbat i extremt lågt tempo innan, mest hemifrån pga sjukt barn också… Mina gulliga anställda hade styrt fredagsfika och köpt fina presenter till lillebror
Jag går in i v 39 imorgon! Känner mig fortfarande rätt pigg och fräsch, kör på så mkt jag orkar med renovering och så men försöker unna mig att vila mitt på dagen. Var på tippen i måndags med bil och släp, igår gjorde jag ärenden och idag har jag städat och varit och köpt vinteroverall och sånt till stora tjejen. Jag har sovit helt magiskt bra ett par nätter nu från att ha haft flera veckor där jag varit vaken ett par timmar varje natt, vilken skillnad det gör.
Nu är det nedräkning, ska till barnmorskan imorgon och tror han är fixerad nu - men vi får se. Ska också fråga om TUL, då första barnet kom på bf + 4 och vägde 4140 g. Och det var en flicka…. Så är lite orolig att han är väldigt stor, trots att sf-måttet är normalt och faktiskt mindre än med första barnet.
Håller på att montera vagn nu, hade många och starka förvärkar i måndags så känner att jag vill få sista sakerna på plats nu!

Har bara en eller två saker kvar;
- hitta spädbarnsilägget till babyskyddet
- köpa täcke till bedsidecrib (inte för att han kommer använda täcket, men mysigt att sova på)