Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nåt specifikt man utreder för nu?Fick tid till provtagning för att utreda ungen för syndrom nu på måndag. Skönt att få det gjort, även om jag mer och mer börjar tro att hon är rätt vanlig.
Är det nåt specifikt man utreder för nu?
Ja det är väl risken, att leksakerna ändå hamnar typ i vardagsrum och kök Inte så konstigt att de vill leka där resten av familjen är
Håller tummarna! Hon är ju fantastisk och superfin oavsettNjae. Eller jag vet inte
Men de tror ju att hon har någon typ av kromosomavvikelse med tanke på hennes avvikelser i utseende och avsaknad av njure osv.
Stod något i journalen om någon avvikelse som ger fel på öra och njure eftersom de tydligen utvecklas samtidigt, men då ska de ha hörselskada också, vilket hon inte har
Det har spekulerats rätt mycket kring den här lilla tjejen...
Hon verkar ju utvecklas helt "normalt" dock. Så är det något så hoppas vi på att det inte är något stort
Attans Kanske för klädförvaring då? barnen har varsin byrålåda i vårt sovrum och det är lite på gränsen att det räcker. Å andra sidan tar det en jädra tid för den rena tvätten att hitta tillbaka så mycket av kläderna förvaras ändå i tvättkorgarHär har vi leksaker överallt trots att barnens rum är på ovanvåningen så det hjälper inte med eget rum
Håller tummarna! Hon är ju fantastisk och superfin oavsett
Är A en lillebror eller är han en lillebror, imorse matade storasyster honom med en bit strössel hon hittade på golvet Jag försökte peta ut den men han svalde den så… strössel var tydligen en av hans första smaksensationer
Haha ja men det var bara en bit tack och lovTror alla blir lite mindre noga med vad bebisar får och inte får äta för varje barn. Men att gå all in på strössel var väl lite väl kanske
Haha ja men det var bara en bit tack och lov
A blir 5 månader idag och har nu också lärt sig att snurra runt 180 grader när han ligger på mage! Kul tycker han Rulla från mage till rygg gör han däremot inte. Så supertrist att ligga på rygg ändå antar jag så han bryr sig inte om att öva
Det förstod jagJa alltså det var verkligen på skämt
Äh de är barn av sin tidHaha minns att jag alltid la storebror i babygymmet vänd från tv:n. Han lärde sig kvickt att snurra runt 180 grader så att han också kunde se
(Och föga förvånande är vi inte alls lika noga med att lägga det här stackars tredje barnet åt ”rätt” håll )
Storebror fick inte titta på en skärm före ~6-7 månader och då blev det pga enda sättet att få i honom flaska (ja, det verkar gå i släkten )Haha minns att jag alltid la storebror i babygymmet vänd från tv:n. Han lärde sig kvickt att snurra runt 180 grader så att han också kunde se
(Och föga förvånande är vi inte alls lika noga med att lägga det här stackars tredje barnet åt ”rätt” håll )