Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehm, jag tror att jag kanske hoppar in här, är i vecka 8 idag.
Plussade på julafton och hade sista mens den 25 november, så beräknat är egentligen sista augusti men jag gissar att jag kommer gå över tiden eftersom många verkar göra det och då blir det ett höstbarn. Herregud vad läskigt att skriva.
Jag mår illa, som attan. Jag som brukar älska mat kan knappt få i mig något alls, sea-band har hjälp lite men inte tillräckligt. Mannen försöker hjälpa så gott det går genom att hämta allt jag ber om, laga mat, läsa på och hitta hjälpmedel. Utan mat blir jag så svag, ledsen, deppig och trött.
Igår var vi på hälsosamtal och jag fick med mig lergigan comp mot illamåendet och det verkar hjälpa, halleluja!
Just nu känns allt väldigt konstigt, eller rättare sagt, jag känner inte särskilt mycket. Allt gick så fort, jag trodde det skulle dröja innan det blev nåt så det känns lite snopet på något sätt. Å andra sidan kan ju allt fortfarande hända. Min syster hade flera missfall och det kanske är genetiskt? Plus att jag har gjort en konisering vilket gör att risken för sena missfall ökar.
Massa tankar som virrar omkring i huvudet samtidigt som allt det praktiska bara känns jobbigt. Vi behöver flytta då vi saknar hiss och att gå uppför en massa trappor som höggravid eller nyförlöst lockar inte.
Oj, vilket långt inlägg det blev men jag antar att blandade känslor är ganska vanligt, särskilt i början.
Vill inte gå ut med det än med mitt vanliga nick, men går allt som det ska utan mf så får vi barn i mitten av oktober. Nervösa är både jag och karln om hur vi ska lösa allt och att det nu ska gå bra hela vägen.
Det erbjuds tydligen inget Ul/kub i v12 här utan är först Ul i v 19. Känns lång tid att vänta.
Mår fö redan rätt illa och kräks, hoppas på att det inte blir värre.
Välkomna in i tråden! Hos mig har det inte hänt så mkt, har fortfarande svårt att äta och har gått ner 3 kg sen jag fick reda på att jag var gravid. Är i vecka 11 nu så hoppas jag snart mår bättre!
Just nu är vi på Island och det är kämpigt! Men vi sa att bara vi tog oss hit så var det bra, ingen press eller stress utan vi gör våra utflykter så får jag ta det lugnt på eftermiddagarna/kvällarna och det funkar ganska bra. För på morgon och mitt på dagen mår jag helt ok! Så på kvällarna går killen och käkar nåt och jag kollar på tv/spyr
Grattis!!! Har saknat dig i vår tråd!
Idag känner jag mig rädd och orolig, har en dum känsla av att det här inte kommer att gå bra.
Den 27 kommer jag få göra ett vul men 2,5 v känns som en evighet.