@vinkelina Håller tummen att allt ser bra ut!
Varit på BM-besök nu på morgonen. Allt såg bra ut, till och med blodvärdet vilket jag trodde skulle vara lågt. Har ju varit så fruktansvärt trött senaste veckorna. SF-mått 25 cm nu i v. 28, var 24 cm sist jag var där för några veckor sedan. Tyckte det lät lite men ligger precis under normalkurvan. Var tvungen att fråga om magen också vilket BM tyckte inte alls var speciellt ovanligt liten. En blir ju lite fundersam när alla andra gravida eller de som varit gravida kollar lite snett på en och undrar om jag ljuger om vilken vecka jag är i
Fina hästen ska få på sig framskor idag så i em/kväll blir det att rida ut en sväng för första gången på länge. Njuter av varje gång jag kommer upp i sadeln nu. Sambon gillar inte alls att jag rider fortfarande. Själv hoppas jag att det kommer kännas ok i minst två månader till
Haha ja nu är det bekräftat, även min mage är under normalkurvan. BM vart helt brydd och bad om att få göra om mätningen eftersom jag ser såååååååå stor ut. Första mätningen blev. 26 cm, andra mätningen tryckte sig bäbisen utåt och magen var då stenhård- mätte hon då rakt över bäbisen huvud så fick hon med god vilja till 28 cm men skrev tillslut 27 cm dock är alla måtten strax under normal kurvan.