Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tänkte köpa en babysitter när vi kommer hem igen efter jul, tror det kommer bli uppskattat. Babygymmet är himla populärt i alla fall
Nu har Siri träffat sin morfar, äntligen! Pappa såg mäkta rörd ut även moster och morbror var stolta på juldagen åker vi och träffar halva min tjocka släkt, vi är rätt många kusiner och Siri är tredje barnet på två år. Så där är full rulle och alltid lika kul! Julafton blir lite lugnare med min mamma, hennes sambo och min mormor och lillasyster. Hur firar ni julen?
Haha! Siri skruvar ibland på sig medan hon ammar och "kramar ur sig" en fis eller två. Det blir aldrig tråkigt!Alltså de är ju rätt festliga de små. Sitter och ammar i soffan och lillen somnar ju ifrån lite till och från. Sen mitt i sömnen så stannar han liksom upp, spänner kroppen och lägger av världens brakfis som han firar med ett smil och ett "eeh" lite lagom njutningsfullt. Sambon kommer och frågar vad jag fnissar åt med jämna mellanrum...
Haha! Siri skruvar ibland på sig medan hon ammar och "kramar ur sig" en fis eller två. Det blir aldrig tråkigt!
Hur firar ni julen?
Hm har missat massa nu för har inte fått några notiser!?
Ska iväg i em och hämta upp en babysitter då S har fler vakna och längre stunder och vill inte bli låst med han på armen. Någon mer som har en och fungerar det bra?
Är inte kyrkans barntimmar typ samma som öppna förskolan? vi har inget speciellt kristet klabb men jag har alltid gått med mina barn till kyrkans öppna förskola. I Solna var det den bästa av dem enligt mig och där jag bor nu är det den enda som har öppen förskola i närområdet. Det enda kristna som varit där är att man tänt ljus när man ska sjunga och på den i Solna sjunger man gud som haver barnen kär som avslut på sångstunderna. Däremot kyrkans scouter... Vilket jäkla trams. Vi satt i ring inomhus och knöt knopar och läste bibeln. Vi var utomhus en gång under hela tiden jag var med och det var något år tror jag. Det kan man kalla taskiga barndomsminnen
Vi tänkte köpa en babysitter när vi kommer hem igen efter jul, tror det kommer bli uppskattat. Babygymmet är himla populärt i alla fall
Nu har Siri träffat sin morfar, äntligen! Pappa såg mäkta rörd ut även moster och morbror var stolta på juldagen åker vi och träffar halva min tjocka släkt, vi är rätt många kusiner och Siri är tredje barnet på två år. Så där är full rulle och alltid lika kul! Julafton blir lite lugnare med min mamma, hennes sambo och min mormor och lillasyster. Hur firar ni julen?
Min sambos familj och min familj firar ihop hemma hos sambons föräldrar. Ska bli supermysigt! Vi firar alltid ihop. Min pappa och min syster och småkusinerna har ännu inte träffat A. Så det ska bli kul!
Är era stabila i nackarna ännu? A tränar hela dagarna men har en bit kvar. Men det går framåt! Hon står också gärna på benen nu om man ställer henne upp i knäet.
Jag har fått min första mens nu. Ganska exakt tre månader efter förlossningen. Hade hoppats på lite längre uppehåll. Men holy shit vad mkt rikligare den är! Enda positiva är att den gjort mkt mindre ont hittills. Men det är väl bara en engångsföreteelse kan tänka. Hoppas verkligen att det lugnat ner sig till julafton.
@Matmissbrukaren, nu har jag också ridit:-) Säkerhetsvästen funkade för att hålla tuttarna på plats. Det knepiga är att tajma stallet med amningen. Har en bit att köra så det tar en stund och hon hinner oftast bli hungrig innan jag hinner hem igen.