Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis till lilltjejen!Igår kväll 22:37 kom hon äntligen efter typ 23 h. Utdraget och stundtals väldigt jobbigt men nu är vi igenom det och världens finaste tjej har kommit
Vi mår bra och hon är jättemysig och ammade bra direkt.
Igår kväll 22:37 kom hon äntligen efter typ 23 h. Utdraget och stundtals väldigt jobbigt men nu är vi igenom det och världens finaste tjej har kommit
Vi mår bra och hon är jättemysig och ammade bra direkt.
Ska man köra ole dole doff om man inte kan bestämma namn?
Har haft en lista och har några få kvar nu som vi väljer mellan men det går ju inte!
Alla är fina och två av namnen känns lika rätt.
Får kanske döpa henne till lillasyster, det är arbetsnamnet just nu
Du har ju 3 månader på dig när vår tjej var 2 månader så jag till sambon att vi måste ge barnet ett namn! pSka man köra ole dole doff om man inte kan bestämma namn?
Har haft en lista och har några få kvar nu som vi väljer mellan men det går ju inte!
Ska man köra ole dole doff om man inte kan bestämma namn?
Det är som här hemma, ingen av oss har vant oss vid "Ebba", utan vi säger mest lillasyster
Du har ju 3 månader på dig när vår tjej var 2 månader så jag till sambon att vi måste ge barnet ett namn! p
Har ni något tema med de andra barnen? Vi har ju kört fornnordiskt på första då andra barnet fick följa med på det.
Varför inte en omröstning på buke
Jag som har sett listan är ju lite nyfiken på vilka finalisterna är.
Ni som har bebisar på utsidan, hur sover de? Har de börjat få någon slags dygnsrytm än?