Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vacker bild!
Mer bebismys!
Åh så fin bild!!!
Mer bebismys!
Jag tror det dröjer på båda. Jag gissar den 16 nov på @Matmissbrukaren och 21 nov på @Mitrolle.
Jag tror också på Mittolle! Pang kommer det säga tror jag. Matmissbrukaren däremot kommer slemuppdatera ett par dagar till
Men nä, så länge vill jag inte behöva vänta
På fredag blir bra
Skönt ändå att händer grejerInget på G här än förutom att mensvärken i morse inte var inbillad. Har haft den hela dagen och en del förvärkar och så lossnade som sagt mer slem ikväll så jag antar att det gör lite nytta ändå
Det blir väldigt bra om lilla flickan är ute tills jag åker nedåt landet
Hade ju hoppats på idag, men jag tror inte det blir så
Nä det förstår jag! Och med tanke på dina senaste inlägg så verkar det ju onekligen vara ngt på G nu! Hoppas, hoppas!Men nä, så länge vill jag inte behöva vänta
På fredag blir bra
Här drog det igång tidigt i morse med någon sorts värkar... Jag har inte haft en enda sammandragning under hela graviditeten men nu verkar det onekligen vara något sådant. Hade minst 3 st/10 min som kändes som mensvärk ungefär och sedan lyckades jag somna om och när jag vaknade igen började det om.
Ringde iaf till FL och kollade och som jag misstänkte var det bara att avvakta mer smärtsamma sådana
Så idag ska jag äta och sova tror jag, om det går..
Igår gick jag typ en mil, så det kanske satte igång det hela?
Tjohoo
Hoppas det är på G nu
Det verkar iaf gå sakta för nu har jag inte haft några känningar på flera timmar.. Ska nog ta och släpa ner lite tvätt i tvättstugan
Däremot är jag jättehungrig
Hur fasiken orkade du gå en MIL igår @Mitrolle
Vi gick på promenad med hund och ponny innan idag och gick en halvtimme och kom 1,5 km. Snabbare än så gick inte för mensvärken i magen höll på att ta kål på mig och jag kände mig konstant kissnödig. Å på köpet en ponny som gärna ville ut i skogen