Höstföräldrar 2015 del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har hon kommit, med raketfart!

Jäklar vilken förlossning. 9 cm öppen när jag kom in vid åtta O_o
När jag skrev första gången inatt hade jag mest bara stark mensvärk å sen kom några enstaka värkar som eskalerade som tusan på en timma och jag fattar knappt att jag tog mig in till sjukhuset!

Kommer självklart förlossningsberättelse sen :)

Hon föddes klockan 11.01, väger 3950 gram och är 51 cm lång och alldeles underbar :love:

För övrigt så är lustgas väldigt bra grejer :p

Nu har hon kommit, med raketfart!

Jäklar vilken förlossning. 9 cm öppen när jag kom in vid åtta O_o
När jag skrev första gången inatt hade jag mest bara stark mensvärk å sen kom några enstaka värkar som eskalerade som tusan på en timma och jag fattar knappt att jag tog mig in till sjukhuset!

Kommer självklart förlossningsberättelse sen :)

Hon föddes klockan 11.01, väger 3950 gram och är 51 cm lång och alldeles underbar :love:

För övrigt så är lustgas väldigt bra grejer :p
Stort grattis!

• Gilla
Reactions: MM
Grattis!! @Matmissbrukaren
Det är väl så att det går fortare ju fler man får :)

Idag har jag knatat runt ungefär lika långt som i förrgår i sällskap med en kompis :D Lika bra att hålla igång känns det som, verkar ju inte spela roll oavsett om man vilar eller inte :p

• Gilla
Alltså kan man pussa ihjäl sin bebis? :o:love::love::love:
Om man kan det så ligger Siri illa till :D

Kl
Nu har vi min mamma här på besök, så himla mysigt :love: igår var vi iväg och kollade på fotboll, MFF-U21. Siri är en pärla att ha med sig, även om det var mindre kul att sitta i bilkö på vägen hem för då blev hon hungrig och ledsen... Märkligt är dock att nappen funkar i bilen, även om hon fortfarande inte vill ha den någon annanstans!

I helgen får V sitt första besök (mormor, morfar och moster). Ska bli så mysigt! Faktiskt rätt skönt att ha all släkt långt bort för nu har vi fått två veckor att i lugn och ro komma in i föräldralivet och lära känna bebis. Och jag har fått ordning på sömnen. Först en långdragen förlossning och sedan allt nytt med bebis och amning, men nu är vi (jag) på banan igen!

Instämmer med Amha Krambanan.

Ang besök ville jag visa upp H direkt för alla, kolla underverket liksom!

Grattis Matmissbrukaren om jag missat att skriva det. Märker att jag tänker saker men inte alltid utför de :O

• Gilla
Har fått nässelutslag. Det kliar nåt infernaliskt och blev avrådd från antihistaminer pga amningen. :crazy: Har aldrig haft nässelutslag tidigare och funderar på om det kan bero på hormonomställningen från graviditet till amning. Vet inte vad det annars skulle bero på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 136
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 992
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 571
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar